Kalite El Kitapçığı
Oda olarak 5174 sayılı kanun , buna bağlı yönetmelikler ve yürürlükteki diğer mevzuatların ve bunların yanın da üyelerimizin beklentilerini kalite yönetim sistemi içerisinde ve etkin , güvenilir ve en hızlı şekilde yerine getirmemiz ve bu sistem sürecinde ticari, sosyal ve mevzuat alanında ki değişimleri takip etmek ve üyelerimize zamanında aktarma mecburiyeti içindeyiz.
Global ekonominin sonucu olarak, rekabet,kurum ve kuruluşlarda kaliteli mal ve hizmet sunma zorunluluğu gelmiştir. Günümüz de ticari hizmet anlamında faaliyette bulunan tum kuruluşlar mal ve hizmet üretim ve sunumların da kalite sistemine önem vermek zorundadır. Günümüz şartlarında rekabet edilebilirliğin şartları arasında kalite, güven, çalışanlar ve müşteri memnuniyeti olmazsa olmazlar arasındadır. Hizmet anlamında kuruluşumuz bu kriterleri göz önünde bulundurarak kalite sistemi içerisinde bulunmak zorunda olduğu kanısına varılmıştır.
Kalite yönetim sistemi; verileri doğru zaman da, en iyi koşullar da , güvenli bir şekilde kullanmak,üyelerin iç ve dış pazarlar da rekabet gücünü artırmaktır. Bu süreçte süratli, eksiksiz,güler yüzlü, etkin ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla; grup çalışması, ölemeye dönük yaklaşım, müşteri şikayetleri gibi metotlara ağırlık verilmektedir. Bu duruma web sitemiz ve kendi iletişim olanaklarımızla ivme kazandırılmaktadır.
Bu süreçte hedefimiz, bilgili, nitelikli iş gücü ile kaliteli hizmet üretmek, bilgi ve belgeleri en hızlı ve güvenli bir şekilde hizmet girdisine sokmak , katılımcı ve yenilikçi bir yönetim anlayış biçimini oluşturmaktır.