Genel Sekreterlik
Görev ve Sorumlulukları
- Çayeli Ticaret ve Sanayi Odası mevzuatına ve teamüllerine uymak, Çayeli Ticaret ve Sanayi Odası ile ilgili merciler ve/ veya resmi merciler ve / veya resmi ve özel kuruluşlar nezrinde Çayeli Sanayi Odası mevzuatı da yer alan kurallar ve ilkeler göz önünde bulundurarak temsil etmek ve Çayeli Ticaret Sanayi Odasının yararına davranmakla yükümlüdür.
- Çayeli Ticaret ve Sanayi Odasının gerekli gördüğü tüm eğitim çalışmalarına katılmak ve tamamlamakla yükümlüdür.
- Çayeli Ticaret ve Sanayi Odasına ait her türlü gizli bilgiyi saklamakla yükümlüdür.
- Kendisine teslim edilen tüm malzemeyi, teçhizatı, araç, gereç, makine ile evrak ve belgeleri özenle korumak ve kullanmak,
- ÇAYELİ TSO’nun işlem ve yazışmalarını idare etmek,
- ÇAYELİ TSO tarafından verilen belgeleri tanzim ettirmek ve bu belgelerin hazırlanması için gerekli bilgilerin toplanmasını sağlamak,
- ÇAYELİ TSO’nun Bütçe Taslağını hazırlayarak, Yönetim Kurulu’na sunmak,
- Demirbaş ve ayniyat kayıtlarının düzenlenmesini ve saklanmasını sağlamak,
- Ticaret Sicili işlerini idare etmek,
- Yapılacak yayınları idare etmek,
- Personelin sicil dosyalarını hazırlanması ve saklanması ,
- 5174 Sayılı Kanunun gereğince Yönetim Kurulu tarafından kendisine devredilecek olan yetkileri kullanmak,
- Odamız Kalite Politikası Doğrultusunda çalışır. Biriminin kalite hedeflerini belirleyerek; Kalite Sistemi gereği oluşturulan prosedürleri, prosesleri ve talimatları uygulanmasını sağlamak,
- ÇAYELİ TSO personelinin sevk ve idaresi ile disiplinini sağlamak, personel arasındaki koordinasyonu sağlamak,
- Hizmet sunum servislerinde genel hizmetlerin en iyi şekilde yürütülmesi servisin, temizlik düzen ve disiplinin tam ve mükemmel olması için gerekli tedbirleri alır ve denetlemelerde bulunur,
- Serviste kullanılan araçların en iyi şekilde korunmalarını ve gereçlerin israfına meydan verilmeyecek şekilde yerinde sarf edilmelerini denetler.
- Birimin yıllık eğitim ihtiyaçlarını belirler ve hazırlanan plan doğrultusunda personelini eğitime yönlendirir.
- Odanın işleyişi sırasındaki ürün ve hizmet aşamasındaki uygunsuzlukları tespit eder önleyici faaliyetleri belirler Bunları DÖF formuna kayıt ederek Kalite Yönetim Temsilcisi’ ne bildirir. DÖF sonucunda bulunan çözümlerin uygulamaların doğruluğunu onaylar.
- Statü olarak alt birimlerine ait Oda işleyişi ve hizmet birimleri ile ilgili Kalite Dokümanlarını onaylamak,
- Teamül, örf ve adetleri tespit etmek amacıyla gerekli çalışmaları yapmak,
- 5174 Sayılı kanun ve yönetmeliklerle kendisine verilen görevleri yapmak,
- ÇAYELİ TSO Meclisi ve Yönetim Kurulu tarafından verilecek diğer işleri yapmak.
- Muhasebe ile ilgili işlemleri yapmak .
- Muamelat ile ilgili işlemleri yapmak .
- Akreditasyon ve Kalite Yönetim sistemi ile ilgili işlemleri yapmak .
- İç Ticaret İle ilgili İşlemler Yapmak
- Haberleşme ve Basın İşlemlerini Yürütmek
- Web Sitesi Güncelleme işlemlerini kontrol ve yürütme işlemini yapar.